BUSTUR TIL OUTDOOR 2018, JAGD & NATUR IN NEUMÜNSTER

Der afholdes Outdoormesse den 27. – 29. april i Neumünster, 100 km syd for den danske grænse.
Der er sikkert jægere der ikke kan få nok af jagt messer, eller ikke har tid til at besøge Outdoor messen i Odense, eller bare har lyst til en udflugt med nogle jagt kammerater.
Kronjyllands jagforening ved Randers har derfor i samarbejde med Danmarks Jægerforbund kreds 3 arrangeret transportmulighed til messen 28. april. Der vil være bus med start i Randers, p-pladsen ved E45 Randers C, kl 07.00. Herefter vil der være opsamlingsmulighed ved E45 afkørsel 47 (Tilst) kl. 7.25, E45 afkørsel 51 (Skanderborg N) kl. 7.40 og E45 afkørsel 56 (Horsens V) kl.7.55 Her holder vi en kort pause, så rygerne kan få stillet lysten og alle få et rundstykke.
Det forventes at bussen er i Neumünster omkring kl. 11 Der køres retur fra Neumünster kl 16.30, og turen slutter for de sidste i Randers omkring kl. 20. Der kan købes øl og vand i bussen, men der vil kun blive et kort stop på vejen hjem. Prisen for busturen inklusiv et enkelt rundstykke er 225 kr. Indgang til messen er gratis for medlemmer af Danmarks jægerforbund, så medbring medlemskortet. Glemmer du det må du selv betale ved døren. Forplejning er for egen regning. Spred gerne dette rundt til alle, I kender, der er medlem af en jagtforening under kreds 3. Jo flere, der hører om turen, jo bedre er det. For turdeltagere, der ikke er så kvalificeret til det tyske, er jeg (Søren) villig til at hjælpe som tolk så godt, jeg nu kan, hvis der bliver behov for det. Tilmelding og betalig sker på kronjyllandsjagtforening.safeticket.dk Hvis du har spørgsmål kan du kontakte Søren på 2533 2532 eller John på 4283 7707 Håber vi ses.
Bogmærk permalinket.