Riffelskydning & Bukkejagt

Vi er desværre nød til at aflyse alle arrangementer i foreningen som følge af corona virusen, dette betyder på stående fod at vores riffel indskydning er aflyst men alt riffeljagt vil blive gennemført. Der er IKKE efterårs jagt med i prisen på bukkejagten som sædvanlig, der vil komme tilmelding til denne senere på året og efterårs jagten vil også koste 500 kr.

Tilmelding til årets bukkejagt foregår til Birgit Hylbæk på telefon 22 64 81 40 eller pr. mail på orstedjagtforening@gmail.com Tilmelding og betaling skal være bestyrelsen i hænde senest den 15 April kl.18.00, der skal betales til foreningens konto.
Reg. Nr.: 9324
Konto nr.: 666297

Pris 500 kr. for at deltage og 500 kr. for en buk. Når man har skudt en buk er man ude af bukkejagten og den plads man havde i rotationen vil stå tom.

Til dem der vil se stigerne kontakt Claus Rasmussen på telefon 30 31 63 73

Stigerne vil blive fordelt ved lodtrækning, listen bliver lagt op her på facebook og på vores hjemmeside. Der vil være pladser både på arealerne omkring ørsted og på vores arealer i Hevring, ved jagt om morgnen skal alle sidde i tårn / Stige 30 minutter før skydetid for at tage hensyn til hinanden.

Bogmærk permalinket.